Wednesday, July 28, 2010

tahniah~

bismillahirrahmanirrahim..

sudah lama tidak mengupdate blog ini.bersawangnya sudah berapa bakul yer?xpe lah,asal sawang-sawang itu masing dibersihkan dan dibuang,walaupun masanya agak lama dan mybe dah bercucu cicit dah si labah-labah...hehe..biarkan..

kerana kini aku dah bersihkan dan buangkan si labah-labah serta sawangnya itu..

siapa kata yang selalu di atas akan terus di atas?
siapa sangka yang memotivasi orang itulah yang kurang motivasi..
ye,aku sudah lama perasan perasaan ini..
dan aku tahu,aku tidak punya waktu yang cukup,utk buat semua benda!
dan biar kini aku berbicara.

pada diri.

pada hati.

pada sebuah takdir.

aku ingin seperti apa yang aku kata.

beri aku masa~

biar rindu jadi saksi.

biar masa jadi taruhan.

aku bahagia dengan hadiahMu.


p/s:lama xdgr crita family,sori sebab tak baca brita terkini dr blog kak.

rupenyer,sepupu dah kawen!

rupenyer,guru yang dah lama mencari pun sudah ketemu jodoh!

haha,mabruk alaikum~salam kebahagiaan dari sayyida zainab..utk keluarga dan semua di Malaysia~cheeh,mncarut xpsl2..hehehe..

No comments:

Post a Comment